برگزاری سومین جلسه کارگروه ارزیابی مدیران پژوهش و فناوری دانشگاه قم
سومین جلسه کارگروه ارزیابی مدیران پژوهشی دانشگاه قم، روز دوشنبه ۱۱ خردادماه با هدف بررسی و تبادل نظر پیرامون انتصابات جدید در دفتر معاونت پژوهش و فناوری برگزار شد.
در این نشست که با مشارکت گسترده اعضای کارگروه صورت گرفت، کاندیداهای پست «رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری» به تشریح برنامههای خود پرداختند. اهم محورهای مطرح شده جهت توسعه این مرکز عبارتند از:
چابکسازی و حذف بروکراسی اداری
اتوماسیون فرآیندهای زیستبوم فناوری
توسعه مرکز رشد نسل چهارم با ساختار نوین
ساماندهی رویدادهای فناورانه و استارتاپی
راهاندازی پردیس فناوری دانشگاه
نتایج نهایی و تصمیمات اتخاذ شده پس از مشورتهای تکمیلی به زودی اطلاعرسانی خواهد شد.

نظر دهید