• 1405/03/20 - 09:26
  • - تعداد بازدید : 23
  • - تعداد بازدیدکننده : 22

برگزاری نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با رؤسای پژوهشکده‌ها و آزمایشگاه‌ها

 

نشست صمیمانه‌ای با حضور دکتر شریفی، رئیس دانشگاه، دکتر رضائی‌نور معاون پژوهش و فناوری و رؤسای پژوهشکده‌ها و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و آموزشی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها، مأموریت‌ها و دستاوردهای ۱۰ پژوهشکده و ۳۶ آزمایشگاه تحقیقاتی دانشگاه ارائه شد.  مسئولان مراکز ضمن تشریح عملکرد سال گذشته، به بیان چالش‌ها، نیازهای زیرساختی و راهکارهای توسعه فعالیت‌های پژوهشی و ارتباط با صنعت پرداختند.  با توجه به گسترش فعالیت‌های پژوهشی، پیشنهاد تجمیع آزمایشگاه‌های تحقیقاتی ذیل پژوهشکده‌ها برای مدیریت منسجم‌تر مطرح شد.

از جمله محورهای مهم مطرح‌شده می‌توان به توسعه پروژه‌های ملی و صنعتی، تقویت ارتباط با صنعت، ارتقای زیرساخت‌های تخصصی و تسهیل فرآیندهای اداری قراردادهای پژوهشی اشاره کرد.

در پایان، رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام‌شده، بر حمایت از ظرفیت‌های پژوهشی، تسریع در امور اداری و پیگیری مطالبات قانونی مراکز تأکید کرد.  همچنین مقرر شد به‌منظور هماهنگی بیشتر و ساماندهی امور، «شورای آزمایشگاه‌ها» در اسرع وقت تشکیل شود.

  • گروه خبری : پژوهش,پژوهشی,پژوهشی
  • کد خبر : 6893
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید